Hoe kan ik wennen aan een string?

hoi, ik wil heel graag strings dragen maar ik voel ze altijd zitten. hoe kan ik hieraan wennen of wat kan ik het beste doen? het voelt gewoon alsof er iets dubbel zit in mn naad ofzo heel naar

een week geleden
4.7K
Amadea
een week geleden
Waarom zou je dat dan willen? Jouw lichaam vertelt je al dat het niet goed voor jou is.
Junavdz
een week geleden
ik vind ze heel mooi, en ze zitten ook mooi
jc54
een week geleden
Er wordt ook wel gezegd: "Wie mooi wil zijn, moet pijn lijden".
Het is dus kiezen, mooi met een ongemakkelijk gevoel of een vrij gevoel met iets minder schoonheid.
Ritsuka
een week geleden
Wat voor string, je hebt veel verschillende soorten. Begin eerst eens met een bredere
Castle
een week geleden
Je kan ook geen string dragen en er mooi uitzien. Je hebt zoveel keus.

Antwoorden (1)

Wennen aan iets, dus ook aan het dragen van een string, doe je door iets regelmatig en lange tijd te doen of te ervaren. Alleen dan wordt het 'gewoon'.

Blijf je na lange tijd de nadelen nog steeds op een irritante manier ervaren, dan is het wennen niet gelukt, en zal je een andere oplossing moeten zoeken.
een week geleden