hoe check ik wat een particulier verhuurder in een VVE aan mij mag vragen om extra te betalen?

Een kennis wordt als huurder geconfronteerd met bijdragen in de VVE, maar daarover staat niets in het huurcontract.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ronron1212
11 jaar geleden
De kosten van de VVE behoren door de verhuurder te worden betaald.

Het beste antwoord

Uw kennis woont in een appartementencomplex. En er is sprake van een vereniging van eigenaren (VVE). Als huurder is hij / zij zelf geen lid van de VvE. Dit betekent dat hij / zij vraqen over de VVE zal moeten stellen aan de eigenaar. Bijvoorbeeld waarom bij servicekosten in het huurcontract niets vermeld is over de eigen bijdrage VVE.
fisbel
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel, ik zal adviseren om inderdaad gewoon te beginnen met de basisvragen aan de eigenaar/verhuurder over ontbrekende vermelding(en) van de VVE in het huurcontract.